Wednesday 13 September 2017

Forex -21 Review


Granska Besök site. I har varit en partnerpromotor som är ansluten till Forex21 Jag bestämde mig för att avsluta partnerskapet på grund av oprofessionell behandling från Forex21. Jag har varit en partnerpromotor som är ansluten till Forex21. Jag bestämde mig för att avsluta partnerskapet på grund av oprofessionell behandling från Forex21. Jag hade genererat några Bra försäljningsnivå upp till 200 plus exklusive massor av pågående provisioner som hängde Problemet startade när jag observerade att de pågående provisionerna hängde längre än vanligt jag informerade dem om det och de lovade att sortera ut det efter ett tag sorterades det Ut Senare mer försäljning kom in och ackumulerades och väntade igen som innan jag informerade dem om detta den 27 april 2016 och de sa att kommissionens godkännande på mitt konto har ändrats från automatisk till manuell eftersom jag huvudsakligen reffered freebie-användare och hade en hög Antal duplikat i det förflutna jag sa till dem att det inte är i min makt att bestämma användarnas val och det borde inte ge utrymme för långvarig försening i pro Cessing refereed sales Även efter deras svar ingenting fortfarande gjordes Veckor gått och går till månaden ingenting var gjort. Detta gjorde mig orolig och rädd så jag skickade flera e-postmeddelanden om denna fråga till dem och fick inget svar Whn de är online på Skype jag ringde Och det hölls inte senare Senare den 24 augusti 2016 skickade jag ett meddelande till dem på Skype och informerade dem om samma fråga och frågade om mitt partnerskapskonto kan stängas och mina pågående och utestående provisioner betalas till mig på grund av behandlingen jag fick Från dem. Sedan fick jag ett meddelande från dem att jag översvämmade deras email och skype med spam. Det var inte förrän jag nådde minsta utbetalningen innan mina provisioner kan betalas till mig, förklarade jag för honom att jag inte spammade utan snarare som ett resultat Av tystnaden till månader fick jag skicka flera förfrågningar om att få publiken Som svar gjorde han osäkra uttalanden mot mig - ringde mig en berättare och allt det Då sa han att mitt konto skulle stängas och om det finns något kommando Sion väntar kommer det att betalas ut till mig samma dag. Några minuter senare skrev han till mig att min utbetalningsbelopp inte uppnåddes på mitt konto. Därför kan han inte stänga mitt konto annars skulle kommissionen gå vilse men istället ändrades Status för mitt konto från aktivt till väntande Jag hittade det här förvirrande och skickade ett mail för att få mer förståelse för följande.1 Eftersom kontot är nu i väntan läge, kommer det att inaktivera hänvisningar Han svarade att kontot är inaktiverat, inte i väntande läge Hänvisningar kommer fortfarande att räknas Detta skiljer sig från vad han sa tidigare.2 Jag märkte att jag inte längre kunde få tillgång till affiliate-panelen Är det här på grund av konto status i väntande läge Han svarade att efter min begäran deaktiverade de kontot CP Panelen kan endast nås för aktiva affilierade konton. Det betyder att jag inte kommer att kunna spåra försäljningar och hänvisningar.3 På grund av oförutsedda omständigheter kan jag inte dra tillbaka vad som väntats väntande och utestående och stäng kontot. Han reser Ponded att provisioner automatiskt betalas ut när minminuttaggränsen är uppnådd. Ovanstående svar visade tydligt att jag var i en seriös lösning. Trots ovanstående slutade jag aldrig marknadsföra sina produkter till dess att de sa att mina refferals fortfarande kommer att räknas Och jag måste nå min utbetalning, även om jag hade velat gå från partnerskapet. Veckor senare kunde jag inte spåra försäljningar och remisser igen eftersom jag inte hade tillgång till affiliate-panelen jag begärde för att aktivera mitt konto för att jag skulle kunna följa min försäljning men Inget svar Eftersom inget svar jag begärde veta från dem mina försäljningsprestanda och inget svar försökte jag ringa och ringa och ingen väljer telefonen jag började tänka på med att överväga att konsultera juridisk hjälp eller annat rättsligt hjälpmedel jag skickade direktmeddelanden på deras facebook-sida och Forum och ingen svarar. Den avsiktliga tystnaden verkar se ut som om de har gjort bort med mina provisioner om jag inte är fel. Det förväntas att ett företag som För Ex21 ska inte fungera så att kunder och partners ska få publiken hela tiden. Jun 23, 2008 - Ingen utvärdering Jag är verkligen förvånad att höra folk säger att deras Griffin 3 0 Ultimate worked Sedan jag köpte min har den aldrig haft några affärer på ALLLLL Jag har också mött samma problem med inget svar eller mycket långsamt svar på supportbehov Har någon någonsin fått stöd genom deras Yahoo Messenger Cos de är alltid offline För tillfället är mitt problem med Scamming Investigation Panel bcos det varit månader sedan jag köpte Det och det tog aldrig någon handel De har sagt att de skulle fixa det och gav mig Griffin 3 0 Ultimate som slutade på samma sätt som inte tar handlar jag använder för att ha stor hänsyn till sina produkter men nu är jag 90 osäker. Mycket bättre än Tidigare 3 0-version Ett mycket bra system, om du följer reglerna. Den här översynen gäller det manuella handelssystemet ProFX 4 0 Jag är deltidshandlaren förexhandel med flera års erfarenhet. Jag köpte detta system direkt från webbplatsen. Handelsregeln S är enkla Vänta på att en pil visas mellan timmarna 0900 - 1800 GMT på 30-minuters tidsramen Mallen visar tydligt handelstimmarna varje dag för att undvika att handla i fela tider. När en pil målar, kolla trenden på 4-timmars tidsram Om trenden i 4-timmarschemat överensstämmer med den aktuella pilen på 30-minuters tidsramen, kan du gå in i en handel. Som med något handelssystem, var försiktig med att komma in i affärer runt tiden för stora nyhetsmeddelanden På Forex21 webbplats kan du ladda ner en GRATIS nyhets kalender kallad FX Pulse 4 0 som stöder elva språk och kan anpassas till ditt diagram. Utgångsreglerna för ProFX 4 0 är enkla, med ett exempel som ges i PDF-manualen. De flesta dåliga affärer Kan avslutas innan du träffar din stoppförlust, om du följer reglerna Systemet fungerar bäst med stora par som GBP-dollar eller EUR-dollar, men är visserligen inte begränsat till bara ett par par som jag för närvarande har systemet laddat till fyra diagram. Systemet målar inte om a Rack men du kommer bara se den senaste UPP och NER pilen på diagrammet. Den expertrådgivare som följer med systemet har en efterföljande stoppparameter om du vill använda en som jag föredrar att inte använda ett efterföljande stopp. Min framgång med detta system Har varit väldigt bra Nyckeln till något bra Forex trading system är att riskera högst 3 av ditt konto på varje handel Personligen skulle jag föreslå att riskera inte mer än 2 Om du håller din risk låg kan du klara avdragningen av en Få förluster utan att blåsa ditt konto Leverans är DEVIL och det är många handelsförluster En näringsidkare kan bli övertygad när flera affärer i rad är vinnare, men förlora då allt tillbaka med bara en förlorad handel när risken är inställd För högt. ProFX 4 0 har en PROBLEM Risken för systemet kan ställas in under Inmatningsfliken med en bestämd partikelstorlek ELLER med en procentandel. Tyvärr fungerar procentuell inställning inte. Jag kontaktade Andrew om det här felet och han gick med på att Den procentuella riskinställningen är Fungerar inte korrekt Andrew sa att han skulle lösa problemet inom en snar framtid Jag tog bort en stjärna på grund av det här problemet Efter att det är fixat kommer jag att återvända hit och skicka en uppdatering till min recension. Priset är rätt för systemet - endast 149 Det finns en 7-dagars återbetalningspolicy om du inte gillar det. Jag har testat många Forex trading system genom åren, både gratis och betalt, och ProFX 4 0 är en av de bästa jag bekänner att jag provade den gamla 3 0 Versionen, men fick återbetalning 4 0-versionen har flera förändringar och är ett mycket bättre handelssystem med en renare mall. Enkelt är bäst när det gäller handel. Tripoli, Libyska Jamahiriya. Mycket dålig kundservice jag skickade till Andrew en E-post frågar honom om de accepterar Skrill-betalning som jag inte kan betala med PayPal, svarade han om några timmar. Det här är okej, men efter att ha fått betalningen väntar jag på 2 dagar och inget svar från dem. Prata med dem online på Skype , De är också online men inget svar alls Skickade dem e-postmeddelanden, igen inget svar E Efter 9: e dag skickade jag dem skype-meddelanden som berättade för dem att jag kommer att skriva en dålig recension för dem på FPA, då fick jag svar på några timmar. Enligt min dåliga erfarenhet har jag inget förtroende att använda EA eller förlita sig på deras Kundservice i fallet om jag behöver deras brådskande hjälp under min levande handel Detta får mig att begära återbetalning av mig vad jag har betalat, de berättade för mig Skrill betalningar återbetalas inte. Alla bevis finns att alla vill se dem. Jag tror De är inte tillförlitliga alls, mycket dålig kundservice som du inte kan lita på och som jag märkte att många av handlare här inte är nöjda överhuvudtaget, lurar jag hur de fick 3 5 5 stjärnor. Du kan aldrig älska martingales Som med de flesta martingales , Det ger bra resultat tills det inte och när det inte hörs ett konto Ran i två månader och var upp 37 Cad nyheter kom ut och tog ut det och mer jag tror över allt det kommer att förlora pengar. Jag hade en bra upplevelse Med den tidigare versionen av deras profx manuella system Väntar på det automatiska verset Ion. Efter rebranding blev de mer solida - imho, särskilt med deras produktlinje av automatiserade och halvautomatiska system. Jag köpte Shark 7 efter att ha granskat produkten och sugits in av vinst - eller pengarna tillbaka-garantin. Efter att ha använt systemet har jag lagt märke till Det är betydligt mindre produktivt än andra system som jag har använt och gjort några affärer, de flesta av dem bryr sig knappt ens jag uttryckte mitt missnöje med resultaten till supporten, en försäljningsemail som gavs på webbplatsen och fortfarande har ännu inte fått svar. Vid denna tidpunkt bara jag Vill ha en återbetalning och jag har mailat dem 5 gånger under de senaste två veckorna utan något svar jag vägrar att bli duped så jag hittar ett sätt att återhämta vad jag investerade i deras handelsprogram. EA Shark har gjort ingenting men förlorar mig pengar när Det fungerar ständigt på grund av licensigenkänningsproblem med EA-programvaran, kundservice ingen hjälp allt de kan säga är omstart Inget annat än att förlora och bryta handelar Det har ännu inte gjort en vinnande trade. Get widget code. Fo Rex recensioner och betyg. Forex Performance Tests. Forex Traders Court. Forex Trading Utbildning och Community Forums. Forex Kalender och Tools. Copyright All Rights Reserved Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield Logo är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army Alla rättigheter förbehållna sig enligt amerikansk och internationell rätt. PipHunter EA Översikt Traded Par Valutapar EURUSD Timeframe M5 Kostnad 146 Licensiering 1 levande konto, NFA FIFO Support Okänd, Återbetalningstid 60 dagar, PipHunter EA Webbsida Strategi PipHunter EA Trading Style är inte känd som ännu Vi kommer att se över den här strategin när vi får reda på PerformanceHere är ett konto men mer. DragonCell Forex EA-översikt Traded Pairs EURUSD, GBPUSD, USDJPY, USDCHF Tidsram H1 Kostnad 129 Licens 1 Live-konto, NFA FIFO Support Okänd, Återbetalningsperiod 60 dagar, DragonCell Forex EA Webbsida Strategi DragonCell Forex EA-strategi är okänt från och med än Vi kommer att se om det är bestämt PerformanceThe more. Arteon Robot Översikt Traded Pairs EURUSD, GBPUSD, USDJPY, AUDUSD, USDCAD EURGBP Timeframe M15 Kostnad 149 Licensiering 1 levande konto, NFA FIFO Support Okänt, Återbetalningsperiod 60 dagar, Arteon Robot Webbsida Strategi Arteon Robotstrategi är inte känd. Vi ska uppdatera det här snippet när vi Räkna ut Performa more. August Forex Golem v2 Översikt Traded Pairs EURUSD Timeframe M1 Kostnad 180 Licensiering 1 live konto, NFA FIFO Support Okänt, Återbetalningsperiod 60 dagar, augusti Forex Golem v2 Webbsida strategi August Forex Golem v2 handelsstil är okänd från och med Vi kommer att uppdatera detta när vi finner ut att PerformanceNot verkligen säljer mer. Richeith Forex EA Översikt Traded Pairs EURUSD, AUDUSD, GBPUSD Timeframe H1 Kostnad 99 Licensiering 1 live-konto, NFA FIFO-support Okänt, Återbetalningsperiod 60 dagar, Richeith Forex EA Website Strategy Richeith Forex EA-handelsstil är inte känd. Jag kommer att se över denna strategi när vi räknar ut PerformanceNot r more. Einstein Trader Översikt Traded Par EURUSD, GBPUSD, USDJPY Timefram E M1 Kostnad 497 Licensiering 1 live konto, NFA FIFO Stöd okänd, Återbetalningsperiod 60 dagar, Einstein Trader Webbsida Strategi Einstein Trader strategi kan inte fastställas Jag ska revidera den här snippet när vi får reda på PerformanceNot riktig vän more. Forex Flex EA Review 314 Kommentarer Inskickad av Joe Stevens den 16 januari 2017 under Utvalda Forex Robots. Hottaste EA På Marknaden Nu 75 Av Kupongkod FLEX75OFF Forex Flex EA är en extremt flexibel därmed namnet Forex Robot med många kraftfulla saker. Det kommer pre-loaded med 8 unika strategier som du kan byta till inom EA med bara ett musklick Det är i grund och botten som att ha 8 EAs i en. Huvudstrategin som kallas Default är en mycket intressant hybrid av rutnät och trend more. Trading Style Grid Scalping Tidsram M15 Valutapar GBPUSD Prissättning Guldversion 1 konto 229 99 Diamantversion 2 konto 439 99 Kontobegränsat Ja Handelsfrekvens 5-10 per veckaHämta om du ska försöka Forex Fury att du är fullt understödd Och hur systemet fungerar innan du kör det bor jag rekommenderar alltid att du använder din återbetalningsperiod för att testa den more. Forex Hacked Pro är ett nytt medlemskapsalternativ som ger dig tillgång till inte bara deras mycket framgångsrika ursprungliga EA utan även deras alla nya Pro EA som Ja Så med Pro-medlemskapet får du två mycket lönsamma forexrobotar för att handla på två separata livekonton och obegränsade demo. Du kan köpa Pro-paketet direkt upp till 329 99 eller uppgradera ett existerande grundkonto för 130 Pro Pro. TriStar Trader Översikt Traded Pairs Any Timeframe Eventuella kostnader 247 Licensiering 1 live konto, NFA FIFO Stöd okänd, Återbetalningsperiod 60 dagar, TriStar Trader Webbsida strategi Strategin för TriStar Trader är okänd när vi upptäcker att detta kommer att fyllas i PerformanceNot verkliga försäljningsresultat TriStar Trader, det Sas more. Universe FX Robot Översikt Traded Pairs EURUSD GBPUSD Tidsram M1 Kostnad 129 Licens 1 Live Account, NFA FIFO Support Okänd, Återbetalningstid 60 dagar, Universe FX Robot Web Site Strategi Universe FX Robot trading stil är okänd från och med än Vi kommer att ändra den här beskrivningen när den är bestämd Performance more. FXDiverse Översikt Traded Par Valuta par Många Timeframe Timeframe M30 Kostnad 235 ett år eller 275 obegränsat Licens 1 live-konto, NFA FIFO Stöd okänd, Återbetalningsperiod 60 dagar, FXDiverse Webbsida Strategi FXDiverse Trading Style är okänd Jag kommer att ändra den här beskrivningen när vi hittar Prestanda mer. Denna post är reserverad för vår officiella översyn av Forex Steam. Detta är en förex produkt som säljs på sannolikt Clickbank eller Plimus för ett TBA-pris De kommer sannolikt att erbjuda en återbetalningspolicy på 60 dagar utan några frågor om pengarna tillbaka om du ska pröva någon Forex robot och Forex-system som du helt förstår hur systemet fungerar innan du kör det lever jag alltid mer. CovertFX ÖversiktTraderade Par EURUSD, GBPUSD, AUDUSD, GBPJPY, USDJPY, EURAUD, GBPAUD, NZDUSD, AUDUSD, XAUUSD, tidsram M5, kostnad 347, licensiering 1 live-konto, NFA F IFO Support Unknown, Återbetalningsperiod 60 dagar, CovertFX Website Strategy Strategin för CovertFX är okänd just nu när vi lär oss vad det är kommer det att läggas till mer. FXCharger Översikt Traded Pairs EURUSD, AUDUSD Timeframe H1 Kostnad 219 eller 259 Advanced Licensing 1 Levande konto, NFA FIFO-support okänd, Återbetalningsperiod 60 dagar, FXCharger Website Strategy Strategin för FXCharger är okänd just nu, när vi upptäcker att detta kommer att ändras PerformanceHere är ett konto men jag mer. Om du letar efter fler recensioner från Andra källor, check. The Tick Data Home. Understående backtest precision.99 Modeling Quality. Why Tick Data. Metatrader 4 backtesting använder priser som slumpmässigt genereras från bar data Genom en process av interpolation, använder den bar prisdata tillsammans med kryssrutan Räkna för att generera priserna för varje stapel så att de börjar vid baren öppet pris, tryck på baren hög och låg och slutar till nära pris. Om en position har både dess SL och dess TP inom ett s prisklass Sa mynt kastar om det kommer att slå stopp förlust eller ta vinst. Med Tick Data Suite faktiskt pris ticks används Inget lämnas till chans - dina backtests kommer att använda de priser som historiskt handlas och registreras fästs med tick, ofta mer än en gång per Second. Accurate trading simulering.

No comments:

Post a Comment