Saturday 2 September 2017

15 Minuters Diagram Handel Systemet


15 Min Forex Day Trading Strategy. Denna handelsstrategi fungerar bra på 15 min-diagrammen Strategin består av 3 trendindikatorer 1 långsiktig indikator 200EMA för övergripande trendriktning och 2 kortvariga indikatorer summer, octopus2 för laserskarpa poster i den övergripande trendriktningen Vänligen gärna experimentera med andra tidsramar. Indikatorer 200 Exponentiell glidande medelvärde, summer, bläckfisk2 Föredragen tidsram s 15 minuter diagram Handelssessioner London och New York Bästa valutapar any. Example EUR USD 15 Minutes Chart. As som visas i USD-diagrammet ovan, gav denna kortfristiga strategi för oss oss 2 lönsamma säljssignaler i nedträngningspriset under 200EMA. Båda varorna stängdes med risk att belöna 1 2.Pris ovanför 200 EMAs bullish trendriktning. Octopus2 histogram mäter grönfärgad bar s. Buzzerindikatorn ändrar färg från röd till grön. Öppna köppositionen vid öppningen av nästa stapel. Stoppförlust Placera en skyddande stoppförlust 1-2 pips under den senaste swing-lågpunkten. Punktmål Avsluta köphandeln mot risk-till-belöning 1 2 dvs. riskera 25 pips att göra 50 Alternativt, avsluta den långa handeln när Octopus2-indikatorn ändrar färg från grön till röd. Ange nedanför 200 EMA-baisse trendriktning. Octopus2-histogrammet mäter rödfärgad bar s. Buzzerindikatorn ändrar färg från grönt till rött. Öppna försäljningsstället vid öppningen av nästa stapel. Stoppförlust Placera en skyddande stoppförlust 1-2 pips ovanför den senaste svänghöjpunkten. Prismål Måt avsluta köphandeln mot risk för lönefördelning 1 2 dvs. riskera 40 pips att göra 80 Alternativt, avsluta den korta handeln när Octopus2-indikatorn ändrar färg från röd till grön. Relaterad Posts. Download Forex Analyzer PRO gratis idag. Brand New Forex System med Super Accurate och Fast Signals Generating Technology. Forex Analyzer PRO genererar köp och sälja signaler direkt på ditt diagram med laser noggrannhet och REPAINTS. Up till 200 pipar varje dag. Köp och sälj Forex Signals. Advanced Daily Range Detection. Email Mobile Trading Alerts. No Repainting eller Lagging. We respekterar alltid din integritet at. Advanced system 15 SWING 15 min TECH. Submitted av Olivier. Traded pair EUR USD, GBP USD, EUR JPY, GBP JPY. Tidsram 15 Min. Tradering timmar 6 45 AM till 5 PM, PARIS tid, GMT 1.1 När du ska öppna en position. Det första arbetet på din handelsdag är att dra på varje grad ph och för varje par motstånd, stöd och trender linjer Först från 4H tidsram, sedan på 1H tidsram och slutligen på 15 min tidsram Du måste välja en färg av linjer för varje tidsram, eftersom du kommer att förstå hur starkt ditt stöd , motstånd eller trendlinje är när du kommer att titta på 15 min. En trendlinje kommer att ansluta minst 3 poäng. Denna markering tar bara 15 minuter, och klockan 7 kommer du att ha 4 grafer EUR USD, GBP USD, EUR JPY och GBP JPY på 15 min tidsram. Nu är vi redo att handla och vi måste bara vänta på signalen på vår skärm. När en 15 min ljusstake stänger ovanför eller under en trendlinje, stöd eller motstånd, har vi en signal att gå lång eller kort VI KAN ÖPPNA EN POSITION. Okej bra Men hur mycket ska jag riskera eller förvänta mig på den här handeln. Låt oss se följande.2 VAD VIL ÄR STORLEXEN. Detta är den viktigaste delen av denna handelsteknik De flesta av handlarna Tänk på hur många pips de vill vinna per handel, per månad eller år. Men vi kommer att Tänk på hur mycket andel av kapitalet vi vill vinna per handel, per månad eller år. A - Du borde definiera den maximala andelen av kapitalet du är redo att riskera för att öppna en position. Det kan vara 2, 3, 4, 10 Till exempel mig är just nu min maximala risk 6 Så nu delar du detta med 2 3 i mitt fall och du kommer att ha din standardrisk, låt s kalla det K1 och K2 blir K2 K1 2 B - När du har en post signal måste du utvärdera ditt stopp 30, 40, 50, 100 pips Generellt bör ett stopp vara över eller under det sista låga eller höga beror om du är lång eller kort. Ta alltid med spridningen i inställningen på ditt stopp. C - För Exempel om du uppskattar ditt stopp vid 40 pips spridas inkluderat vilket innebär att ditt stopp kommer att vara 37 pips om spridningen av din mäklare är 3 pips och din K1 är 3 så det betyder att 40 pips borde vara lika med 3 av Ditt kapital D - Varför K1 och K2 Om du överväger varje par separat, efter varje vinnande handel, handlar du K2 av din kapital och efter varje förlorad trad e du kommer att handla med K1 av ditt kapital. Låt oss ta ett exempel på detta för att göra det tydligare. Ditt kapital är 10 000 eur och du ställer din risk K1 vid 3, det betyder att din standardrisk är 3 av 10 000 eur 300 eur och din K2 kommer 6 så 600 eur, Nu har du en signal på EUR USD och din tidigare handel på detta par var en lösare, så risken för denna handel kommer att vara K1 3 av ditt kapital, 300 eur Du uppskattar din STOP vid 30 pips och EUR USD 1, 36 så du måste öppna en position på 136K konto i EUR och du vet att du inte kan förlora mer än 300 eur på denna handel. Nu undrar du hur mycket som kommer att bli din vinst. detta i tredje delen.3 VAD ÄR MIN RESULTATMÅL. Så mycket som du kan A - du kommer att sätta ett vinstmål på samma avstånd som ditt stopp. Glöm inte att inkludera spridningen. B - Du kommer att sälja hälften av din position Vid det här vinstmålet och sätt ett nytt stopp för andra hälften vid din inmatningspunktsbrotthöjd C - Du kommer att flytta stoppet manuellt under eller över varje låg eller höjd gh, efter trenden. Den här tekniken är väldigt subjektiv i den meningen att för olika handlare, stöd, motstånd och trendlinjer inte kommer att ses på samma ställe. Ibland bör en signal inte tas. När du har ställt ditt stopp ser du att vinstmålet är över ett starkt motstånd på en 4H TF eller 1H TF, så i det här fallet bör du inte öppna en position eftersom dina chanser att priserna bryter motståndet är låga - Du bör inte ange en signal på nyheter som volatiliteten kommer att vara för högt - Don t handla före 07:00 eller efter 17:00 PARIS TIME - Don t handla på låga volatilitetsdagar. SÅ SÅ S DET Om du har några frågor om det, snälla, var god att fråga mig. Inlagd av Olivier på 16 april 2010 - 09 09. Tacka alla för dig som intresserar dig för den här tekniken. Henry, när du har dina ritningar från morgonen väntar du bara på signalen. Se på den här grafen. Karriär Den sista fältet stänger under stödet MEN detta Stöd är inte längre giltigt på grund av fältet precis innan vilket kom under t han stöder men nära ovan Det här är inte en sann omgång För att komma in i en position bör barens stängning vara den lägsta under supporten. Här är ett exempel på en handel som jag tog på den 15 april, jag är fortfarande på den på EUR USD. är 6 45 am Paris tid, bara vaknat och mitt första jobb är att dra trendlinje På EUR USD, ingenting på 4H, så jag går till 1H och ritar den här första trendlinjen i röd. Sedan går jag till min 15 min-diagram och dra en annan trendlinje i svart den här tiden. Så bestämmer jag att jag idag kommer att gå in i en position i EUR USD om en bar stänger under den röda trendlinjen. Det kommer att vara riskabelt att sälja om en bar stänger under den svarta trenden eftersom vi är för nära från den starkaste röda trenderlinjen och chansen att få en rebound på den är hög. Låt oss se vad som hände nästa. Så här har vi en signal att sälja Min tidigare handel på EUR USD var en lösare Så jag kommer att handla K1 Av min huvudstad på denna handel 1,5 av min huvudstad för mig just nu vill jag ha mitt slut att vara precis ovanför den tidigare höga, så det blir 1,3651 40 pips Så min Ta vinst 1 kommer att vara 40 pips vid 1,3571 Till det här priset kommer jag att återuppta hälften av min position och sätta ett nytt stopp för den återstående positionen till mitt inträdespris, 1,3611.Så denna handel gick bra, hälften av mina positionen såldes på 1,3571, och jag satte ett nytt stopp på 1,3611. Varje gång jag gör en ny hög flyttar jag mitt stopp precis ovanför. Det är 3 40 pm, 16 april Paris tid, och det här är min position på EUR USD, är mitt stopp inställt på 1,3571 och jag har redan säkrat 40 pips med 1,5 av MIN CAPITAL. Game Plan Trend Trade den 15-minuters Chart. Author ankametcalf 17 oktober 2012. Ibland är aggressivitet i handel ett tecken Av svaghet och brist på disciplin. Lusten att hoppa in i åtgärden utan att ha en grundlig spelplan är ett av de största misstag som en nybörjare kan göra. NOVICE MISTAKES. Ofta är nybörjare handlade mot scalping och kortare tidsramar, till exempel De 1-minuters och 2-minuters Börjande handlarna hoppar ofta över korrekt due diligence på många bidragande faktorer som kan mycket inflöde De har aldrig en skriftlig plan, de tror att de vet allt, aldrig respektera en risk för att belöna förhållandet, försöka hitta bottnar och toppar och lägga till förlorade affärer. De befinner sig på en förlorar biff eller bästa fallscenario vid breakeven men utvecklas aldrig, aldrig växer sitt konto. FÖLJ DETTA PLAN. Här är en spelplan för handlare som ännu inte är konsekvent lönsamma eller försöker hålla aktier i högre mål. Denna plan är tänkt att behålla Dagens handlare är oroliga i de första 30 till 45 minuterna från marknaden öppen. KOMMA IGÅNG. Innan du funderar på att spela ett spel måste en näringsidkare granska sin pre-trade checklista och egen uppsättning regler. Listan bör inkludera lagerparametrar spridda , prisklass, volym, trend, resultatrapport, nyheter, etc, mönster, plats, tidpunkt för uppställningen stämde överens med tidpunkten för marknaden, risknivårisk till belöningsförhållande, spårstrategi och målprognoser. Efter att ha noterat daglig premarket hemma Jag kontrollerar nyheter, resultatrapporter, uppgraderingar, nedgraderingar, marknadsindex teknisk analys och bias, etc. En näringsidkare kan börja skanna för att sammanställa den dagliga fokuslistan. Nästan handlare måste vänta på den korrekta inställningen som uppfyller dessa krav. välj en handel först efter trenden har etablerat efter 10 00 AM. o Major utlösningstid runt 10 30 AM, 11 45 AM, 15:00 och 2 45 PM. o Vad ska du leta efter 5 eller 15 minuter köp sälja bara med 60 minuter bekräftelse, 3 till 5 bar återgå till 20 glidande medelvärde MA eller 10 exponentiell glidande medelvärde EMA 25, 50 retracement i ett stödresistansområde, ibland 75 vid vår runt Median Pivot PP eller R1 för långa affärer och vid PP eller S1 för korta affärer. ANVÄNDA HANDELEN. Hur man anger 0 01 till 0 03 cent ovanför under uppställningen och placera stoppet 0 02-0 04 cent över eller under det naturliga stödmotståndet eller någon nivå av vridpunkten vid en konsolidering. Position Storlek enligt din valda risknivå Alltid tillåta dig minst fem eller sex trades per dag från din dagliga stoppförlustgräns. Trailningsmetod Välj en av de tre metoderna som flytta medelvärdena bar genom stång eller pivotspår. Alltid spår på samma tidsram du initierar handeln När du närmar dig högre målnivåer kan du dra åt din trailing genom att flytta gradvis till en lägre tidsram. Ta aldrig dig av en bra handel bara för att du har nått ditt mål. Låt alltid marknaden ta dig ut. På så sätt kan du stanna kvar i handeln längre med högre vinst på lång sikt. Visa inte denna stil på en sidledes marknad och kom ihåg att alltid trenden med trenden för högre odds för att följa igenom till dina projicerade målnivåer. Läs specifika handelsideer här i vår dagliga marknadssektion.

No comments:

Post a Comment