Wednesday 23 August 2017

3 Sma Handel Systemet


Hector DeVille 3 SMA System. Hector Deville från Learn Forex Live har bestämt sig för att dela en av sina handelsstrategier gratis. 3SMA Forex System Detta system förklaras i totalt 15 videolektioner och 6 exempel på levande affärer Jag har inte haft tid att Gå igenom allt detta än, men från en kort titt på det verkar det vara en trend som följer strategi, och det finns verkligen mycket information Hector DeVille har funnits länge och hans produkter har fått en hel del positiva recensioner olika platser runt på nätet Kolla Hector s 3SMA Forex System. Relaterade inlägg. Du vill ha nedladdning snabbare utan väntetid Vi starkt rekommendera dig Köp ett Ausfile Premium-konto Det är väldigt billigt bara 9 99 månader Följ länken nedan Genom det här Sätt, du hjälper oss väldigt mycket för att behålla vår server och fortsätta att leva. Vi njuter av den här artikeln Dela det. Relaterade inlägg. Om författaren. Startade som en diskussionsplattform med det enkla syftet att låta medlemmar ladda ner några affärsövningar eller vad de vill. Forex System Rules Triple SMA Crossover Version 3 0.Postad 2 år sedan 12 04 AM 5 December 2014 4 Kommentarer. Jag mår inte ge upp på det här forex-mekaniska systemet just yet Det varför jag bestämde mig för att komma med en annan sats av tweaks för den tredje versionen av Triple SMA Crossover-systemet. Som jag nämnde i mina tidigare poster är jag ganska nöjd med hur kortare SMAs genererar signaler lite tidigare under trenden medan ADX har kunnat filtrera ut överkorsningar som förekommer i olika marknadssituationer. Det jag hoppas kunna förbättra är att vinstvillkoren gör att systemet kan låsa in vinster under vägen. 5 SMA gul 10 SMA blå 20 SMA röd ADX 15 green. Currency Pairs. This mekaniska forex-systemet kan appliceras på de stora paren, till exempel EUR USD eller GBP USD, med hjälp av 4-timmars tidsram. Ändra villkor. Köp på Öppen för nex t 4-timmars ljus när 5 SMA är över 10 SMA, som borde vara över 20 SMA ADX bör vara större än eller lika med 50.Sälj på öppet på nästa 4 timmars ljus när 5 SMA är under 10 SMA, som borde vara under 20 SMA ADX bör vara större än eller lika med 50. Det spelar ingen roll vilken SMA korsar ner eller uppåt, inträdessignaler är giltiga när de tre SMA: erna arrangeras i en stigande eller nedstigande ordning. Använd en initial 200-pip stopp och spåra den med samma mängd för att minska risken under vägen. Detta är lite större än EUR USD s typiskt veckovis ATR på cirka 150 pips. Stäng hälften av positionen när handeln går 100 pips och avsluta Den återstående positionen och omkopplingssidorna när en motsatt signal äger rum. En snabb genomgång av de närmaste branscherna för backtestingperioden tyder på att systemet kan vara låst i mer vinst med den här nya PT-strategin. Tror du att denna justering kommer att resultera till bättre lönsamhet. MultiTimeFrame SMA BB syst em. Forex par all. TF TimeFrame 15 min, H1, 240 min. Broker Alla som erbjuder MetaTrader 4 platform. Forex strategi SMA crossover Detta handelssystem måste användas med tre olika tidsramar 15 min, h1 och 240 min, som du måste följa För vissa handelsvillkor. Du kan köpa när du på 15-minuterschemat SMA 11 SMA 34 SMA. Om diagrammet visar att du måste titta på h1-diagrammet och kontrollera igen, om 3-tiden SMA 11 SMA 34 SMA. Det sista steget är att gå och kolla 240 min tidsramskartan Om villkoren är desamma som h1-diagrammet och 15 minuter-diagrammet, kan du göra långa inträde. Du kan öppna handeln när priset återfår 11-åriga SMA på 15 min Tidsramskarta. När du gör SÄLJD entry. Villkoren för säljinmatning är samma som inköpstillfället med skillnaden att 3-period SMA 11 SMA 34 SMA Du måste kolla 15min, h1 och 240 min tidsramar för denna regel. placera målet. Du kan söka efter TakeProfit mål 20-30 pips eller du kan använda förhållandet 1,3 Det betyder, om du Stoppa förlusten är 21 pips, ditt mål kan vara 28 pips. Stoppförlust kan sättas 3 pips under de lägre banden för köp eller 3 pips ovanför de övre banden för försäljning. 5 röster, genomsnitt 4 80 av 5.

No comments:

Post a Comment